Våre systemer og partnere

Vi finner en løsning som passer for deg

Våre systemer og partnere er nøye utvalgt for at du som vår kunde skal få den aller beste løsningen for din virksomhet.
Vi samarbeider med markedsledende systemleverandører, og benytter alle løsningene daglig i arbeidet for våre kunder.

Enten du skal velge ny løsning, trenger brukerstøtte eller vil at vi skal utføre jobben for deg, har vi sertifiserte og erfarne medarbeidere som kan hjelpe deg med det du har behov for. Vår kompetanse gir deg som kunde en trygghet på at vi kan systemet, men også forstår dine behov.

Interessert i å vite mer?
Pernille Nygård Carlsen
Fagansvarlig advokatregnskap / Statsautorisert regnskapsfører

PowerOffice

Vi kan PowerOffice og er sertifisert partner.
PowerOffice er en komplett skybasert og brukervennlig regnskapssystem som samler regnskap, faktura, timeføring, lønn og reiseregning i en løsning. Med vår kompetanse vil PowerOffice hjelpe deg med å spare tid, få bedre kontroll på økonomien, og få et oppdatert bilde på virksomheten.
PowerOffice passer for små og mellomstore bedrifter. Systemet er alltid tilgjengelig både på nett og på mobil.

LES MER PÅ POWEROFFICE.NO

Tripletex

Vi kan Tripletex og er sertifisert partner.
Tripletex er et skybasert og fleksibelt økonomisystem som enkelt kan tilpasses deg og din bedrifts behov.
Modulene for regnskap, timeføring, faktura, lønn, prosjektstyring, lager og logistikk er sømløst integrert med hverandre, og systemet er kjent for sine mange integrasjonsmuligheter med andre systemer. Du velger selv hvilke du vil bruke. Systemet er alltid tilgjengelig både på nett og på mobil.

LES MER PÅ TRIPLETEX.NO

DNB Regnskap

Som sertifisert partner på DNB Regnskap vil du hos oss møte autoriserte regnskapsførere med høy systemkompetanse. I DNB Regnskap jobber vi effektivt og i samme system som deg som er kunden. Det er tilrettelagt for samhandling slik at du alltid har oversikt og kontroll, og at vi kan være gode rådgivere.

Med DNB Regnskap får du et regnskapsprogram med smarte løsninger som gjør den økonomiske hverdagen enklere og mer effektiv. Systemet gir god oversikt over inntekter og utgifter, ryddig fakturering, og markedets beste integrasjon med bank, slik at bankavstemmingen går automatisk.
Med appen DNB Regnskap på mobilen kan du fakturere kundene når du er på farten. Du sikrer at innbetalinger kommer til tiden, og sparer deg selv samtidig for mye merarbeid. Ta bilde av bilagene og de er umiddelbart klare til bokføring.

DNB Regnskap er integrert med flere systemer som for eksempel kassasystemer, inkasso og nettbutikker.

LES MER OM DNB REGNSKAP

Unimicro

Vi kan Unimicro og er sertifisert partner.
Unimicro er et økonomisystem i skya bygget på nyeste tilgjengelige teknologi, og med smarte løsninger som gjør den økonomiske hverdagen enklere og mer effektiv. Med logiske og brukervennlige funksjoner for regnskap, lønn, time og faktura vil Unimicro være et lønnsomt valg. Systemet åpner for automatisering av prosesser som f.eks. fakturamottak og tolking av bilag, og med en lang rekke integrasjoner med andre systemer vil du ha en løsning som dekker de fleste behov.

LES MER PÅ UNIMICRO.NO

24SevenOffice

Som sertifisert partner av 24SevenOffice tilbyr vi et velprøvd og solid økonomisystem. Her får du alle kjernefunksjoner samlet i én plattform – fra regnskap og fakturering til CRM og prosjektstyring. 24SevenOffice utmerker seg med moderne teknologi som effektiviserer bilagshåndtering og forenkler daglige rutineoppgaver.
Systemet er skybasert for sikker tilgang uansett hvor du jobber, oppdateres jevnlig med forbedringer, og kan tilpasses etter din bedrifts behov.
God integrasjon mot andre forretningssystemer sikrer en smidig arbeidsflyt.

LES MER OM 24SEVENOFFICE

Adminkit

Vi kan Adminkit og er strategisk samarbeidspartner.
Bruk mindre tid på administrasjon med markedets mest brukervennlige løsninger for GDPR, HR og Avtaleforvaltning – raskt og enkelt!
Små- og mellomstore virksomheter i alle bransjer forenkler allerede sin hverdag med automatiserte, brukervennlige løsninger fra Adminkit.
Alt i én plattform.

LES MER OM ADMINKIT

Adminkit GDPR
Det mest brukervennlige og effektive verktøyet for GDPR compliance gjør det raskt og enkelt å dokumentere håndtering av personopplysninger med automatisering og veiviserfunksjoner. Oppdatert og compliant – uten kompleksitet.

LES MER OM GDPR

Adminkit HR
Digital HR-løsning som effektiviser hverdagen med automatiserte funksjoner, og integrasjoner. Veiviser for arbeidskontrakter, ferie- og fraværskalender, personaldata, organisasjonskart, fellesdokumenter og digital signatur – alt samlet på ett sted.

LES MER OM HR

Adminkit Avtaleforvaltning
Brukervennlig digital løsning som gir full kontroll over avtaler og lisenser med varsler, strukturert avtalearkiv og enkel administrasjon. Fleksibel løsning som sparer tid og reduserer risiko.

LES MER OM AVTALEFORVALTNING